لطفاً متن قرارداد را مطالعه نموده و در صورت تاييد جهت شروع ثبت نام بر روي دکمه قرارداد را خوانده و قبول دارم کليک نماييد !

قرارداد ارائه خدمات اینترنت پرسرعت شرکت اندیشه نگار دوران
این قرارداد فیمابین شرکت اندیشه نگار دوران به عنوان نماینده انحصاری شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ندا (PAP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 16727/12/310 از یکسو و متقاضی سرویس با مشخصات ذکر شده در پرتال شرکت از سوی دیگر منعقد میشود .
  • شرکت دسترسی مصرف کننده را به میزان 90 درصد بجز موارد مطرح شده در بند (2) ، تضمین می نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا قطع ارتباط، شرکت متعهد است ظرف مدت حداکثر 24 ساعت نسبت به بررسی مورد اقدام نموده و در صورتی که اختلال و قطعي به وجود آمده در حیطه مسوولیت شرکت باشد، ظرف 48 ساعت نسبت به رفع مشکل و برقراری مجدد ارتباط مصرف کننده اقدام نماید و در صورت قطع بیش از 48 ساعت به ازای هر روز قطع سرویس نسبت به ارایه 1 روز سرویس رایگان از همان نوع سرویس مورد استفاده مشترک اقدام نماید. لذا هر نوع خسارت وارده به مشترک صرفا از طریق ارایه سرویس و افزوردن به مدت قراراداد وی جبران خواهد شد.
  • شرکت در موارد زیر در خصوص قطع خدمات، مسوولیتی بر عهده نخواهد داشت :
    • بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکت های مخابراتی و یا در اینترنت جهانی .
    • بروز اشکال و اختلال در سیستمهای رایانه ای یا شبکه داخلی مشترک و بروز اشکال و اختلال در سیم کشی داخل ساختمان مشترک و هچنین مشکلات سیم مسی از مرکز مخابراتی مربوطه تا محل مشترک.
    • هرگونه دستکاری و ایجاد تغییر در تجهیزات ارتباطی واگذار شده به مشترک یا پیکره بندی سیستم رایانه ای مرتبط به آن توسط وی یا اشخاص غیر مرتبط با شرکت.
    • بروز اشکال به هنگام رفع نقص تجهيزات مشترک و رفع اشکال شبکه شرکت با اعلام قبلی به مشترک.
    • قطع تلفن مشترک از سوی مخابرات .
    • در صورت بروز هرگونه تغییر در ارتباط مشترک با شرکت مخابرات اعم از تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز مخابرات ، تبدیل ارتباط مشترک از عادی به DLC یا PCM و هر نوع اتفاقی که از ارائه سرویس توسط شرکت به مشترک جلوگیری کند ، در صورتی که شرکت در مشکل بوجود آمده دخیل نباشد ،هیچ گونه تعهدی در این مورد نداشته و هیچ وجهی به مشترک بابت این مسئله مسترد نخواهد شد.
    • در صورت جابجایی خط مشترک از مرکز قدیم به جدید توسط مخابرات (کابل برگردان) و یا جابجایی در همان مرکز مخابراتی (تغییر شماره تلفن) ، اگر امکان ارایه سرویس روی خط جدید وجود نداشته باشد، شرکت هیچگونه مسوولتی در این زمینه نخواهد داشت و در صورت امکان ارایه سرویس هزینه انتقال سرویس دریافت می گردد.
  • به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در شبکه و با توجه حساسیت اتصالات و تامین کیفیت، تهیه مودم به عهده شرکت می باشد که با دریافت مبلغ آن(بسته به انتخاب نوع مودم) اقدام به نصب و راه اندازی ADSL و مودم برای مصرف کننده می نماید و چنانچه مصرف کننده از تجهیزاتی استفاده کند که از شرکت خریداری نشده باشد، تضمین کیفیت برقراری شبکه مورد تعهد شرکت نمی باشد .
  • مصرف کننده رضایت و موافقت خود را با تغییر کاربری تلفن اعلام شده از سوی وی در پیوست قرارداد به عنوان شماره تلفن مورد استفاده جهت DSL در زمان قرارداد و برگرداندن آن به حالت عادی در پایان قرارداد اعلام می دارد و چنانچه به دلیل بدهی تلفن مصرف کننده ، خللی در ارایه سرویس از سوی شرکت به مصرف کننده ایجاد شود مسوولیتی به عهده شرکت نمی باشد .
  • مصرف کننده متعهد است در طول مدت قرارداد بر اساس مقررات قانونی و موازین شرعی و آیین نامه ها و مقررات وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و با رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی از پهنای باند اختصاص یافته مطابق با عرف موجود استفاده نموده و در صورت اثبات عمل خلاف قانون ، موازین و شئونات اخلاقی و اسلامی، هیچگونه مسوولیتی به عهده شرکت نمی باشد .
    • تبصره 1 : مسوولیت محتوای نامه ها، اوراق و پرونده های الکترونیکی ارسالی به عهده مصرف کننده است.
    • تبصره 2: مصرف کننده در حیطه امکانات و اختیارات خود موظف به حفظ امنیت شبکه و جلوگیری از انجام اقداماتی نظیر ویروسی نمودن شبکه، هک نمودن سایتها، وارد نمودن برنامه های مخرب به شبکه و ... می باشد .
    • تبصره 3: مصرف کننده متعهد است به هیچ عنوان IP اختصاص یافته را تغییر نداده و از در اختیار گذاردن IP تخصیصی به شخص ثالث به هر عنوان و به هر شکل اجتناب نماید. همچنین سرویس ارایه شده صرفا جهت Web-Surfing توسط کاربر نهایی به مصرف کننده عرضه شده و انتقال امتیاز فروش مجدد یا ارایه خدمات به شخص ثالث از طریق سرویس واگذار شده طی این قرارداد و به هر نحو از انحاء ، بر خلاف قرارداد است .
    • تبصره 4: صيانت از شناسه کاربري و کلمه عبور بر عهده مشترک مي باشد !
  • چنانچه مصرف کننده بر خلاف هر یک از تعهدات موضوع بند (7) قرارداد عمل نماید، شرکت می تواند نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد و ضبط باقیمانده حق اشتراک ماهیانه اقدام نماید .
  • مصرف کننده با هر پرداختی که بابت هر دوره خدمات انجام می دهد تایید می کند که بندهای این قرارداد را قبول دارد و دوره خدمات خود را تمدید نموده است، لازم به ذکر است که الزامات ارایه خدمات تحت این قرارداد به آخرین دوره پرداخت شده محدود می شود .
    • تبصره 1: در صورت عدم پرداخت پیش از موعد، بابت هزینه خدمات از سوی مشترک، بعد از 5 (پنج) روز از اتمام سرویس، شرکت اجازه دارد پورت اختصاص یافته به او را از حالت رانژه خارج و برقراری مجدد خدمات، منوط به موجود بودن امکانات فنی و پرداخت هزینه راه اندازی اولیه و شارژ سرویس است.
    • تبصره 2: اتمام سرویس به معنای سپری شدن دوره اشتراک و یا اعتبار حجمی دوره اشتراک می باشد، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد .
    • تبصره 3: در صورت اتمام دوره اشتراک مانده ترافیک قابل انتقال به دوره اشتراک بعدی نمی باشد .
    • تبصره 4: دوره اشتراک بر مبنای تعداد روز در هر ماه شمسی محاسبه می گردد .
  • مصرف کننده موظف است هرگونه درخواست خود را از قبیل تغییر نوع سرویس، درخواست استفاده نکردن موقت و غیره را به صورت کتبی به شرکت اعلام نماید. ارتقا یا کاهش سرویس های مختلف در ابتدای دوره بعد امکانپذیر خواهد بود و منوط به درخواست کتبی مشترک و قبول شرکت می باشد .
  • در صورتی که شرکت در شرایط فروس ماژور (قوه قهریه) قادر به ادامه ارایه خدمات به مصرف کننده نباشد، مجاز خواهد بود به صورت یک طرفه نسبت به قطع اشتراک و پرداخت باقیمانده مبلغ اشتراک بدون پرداخت خسارت اقدام نماید .
  • در صورتی که به دلیل خرابی و ویروسی شدن سیستم های موجود مصرف کننده ، احتمال سرایت خرابی و نفوذ ویروس از طریق سیستم های شرکت به سایر مشترکین و تجهیزات (شرکت) وجود داشته باشد، شرکت مجاز به قطع موقت سرویس اینترنت مصرف کننده تا زمان رفع خرابی بوده ومصرف کننده نسبت به مبلغ زمان قطع هیچگونه ادعایی نخواهد داشت .
  • از آنجا که متولی امر نظارت و بازرسی بر عملکرد ارایه کنندگان ارتباط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد، در صورت ارسال دستور از مقامات ذیصلاح در خصوص قطع ارتباط اینترنتی مصرف کننده، شرکت ملزم به تبعیت می باشد و هیچگونه مسوولیتی در این خصوص بر عهده شرکت نمی باشد .
  • شرایط فورس ماژور (قوه قهریه) که خارج از قدرت هر یک از طرفین باشد بر قرارداد حاضر جاری می باشد .
  • نشانی اقامتگاه قانونی مصرف کننده همان است که در فرم ثبت نام ذکر شده و ابلاغ اوراق اداری و قضایی به همان نشانی صورت خواهد گرفت .
  • مشترک متعهد به رعایت حداقل شرایط لازم جهت راه اندازی سرویس ADSL می باشد. ( حداقل شرایط : مستقیم بودن خط تلفن، عدم عبور از صفر بند و سیستم های تلفن داخلی یا سانترال، دارا بودن کارت شبکه، استفاده از سیستم عامل Windows XP و یا بالاتر و نزدیک بودن خط تلفن به سیستم)
  • شرکت در چهارچوب قوانین و مقررات کشور و تصمیمات مراجع ذیصلاح، حق تغییر در مفاد این قرارداد را بدون جلب موافقت مشترک برای خود محفوظ می دارد .
  • مشتري حق فسخ این قرارداد را به هر شکل از خود سلب می کند. لذا در صورت تمایل مشترک به عدم استفاده از سرویس هیچگونه وجهی به مشترک مسترد نخواهد شد .